پنجشنبه نهم فروردین ماه

بازدید نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا از آکادمی جودو ایران/ پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) هدیه ویژه رئیس فدراسیون عراق

سید سمیر صادق الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو کشور عراق صبح امروز سه شنبه 16 آبان ماه از آکادمی جودو ایران بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، سید سمیر صادق الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو کشور عراق که شب گذشته همراه با ابویاسر رئیس هیات جودو شهر کربلای معلی وارد تهران شده بودند، صبح امروز سه شنبه 16 آبان ماه با حضور در فدراسیون جودو با آرش میراسماعیلی رئیس و صدیقه کعبی زاده دبیرکل فدراسیون جودو دیدار و گفت‌وگو کردند.

در پایان این دیدار، سید سمیر صادق الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو کشور عراق همراه با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان از امکانات و شرایط آکادمی جودو ایران بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، رئیس فدراسیون جودو عراق، پرچم متبرک به ضریح حرم امام حسین(علیه السلام) را به آکادمی جودو ایران هدیه کرد.

ابویاسر رئیس هیات جودو شهر کربلا، صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو، مریم بهاروند نایب رئیس بانوان فدراسیون و محمد بلوطی رئیس کمیته دفاع شخصی نیز در این بازدید حضور داشتند.

سید سمیر صادق الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو کشور عراق پس از بازدید از آکادمی جودو ایران، اظهار داشت: سال گذشته نیز سفری به ایران و فدراسیون جودو داشتم، در این سفر نیز از مراحل ساخت آکادمی جودو ایران بازدید داشتم و مراحل آماده سازی آکادمی جودو ایران را دید بودم. امروز که مجددا به تهران سفر کردم با حضور در آکادمی جودو ایران فضای سالن را نسبت به سفر قبلی کاملا متفاوت دیدم.

وی در ادامه افزود: این آکادمی بسیار فضای خوبی دارد و خیلی خوب تجهیز شده است که می‌تواند پایگاه خوبی برای فعالیت های جودو ایران در سطح قهرمانی باشد.

لازم به ذکر است، آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح شد.

 

انتهای پیام/