پنجشنبه نهم فروردین ماه

هفت جودوکا فردا روی تاتامی قونیه خواهند رفت

تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان فردا سه شنبه ۲۵ مردادماه در این رقابت ها در بخش مسابقات انفرادی با هفت جودوکا در بخش مردان و بانوان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای 17 تا 27 مرداد ماه سال جاری به میزبانی قونیه در کشور ترکیه برگزار می شود که تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان فردا سه شنبه ۲۵ مردادماه در این رقابت ها در بخش مسابقات انفرادی با هفت جودوکا در بخش مردان و بانوان به مصاف حریفان خود خواهند رفت. مسابقات در بخش تیمی نیز ۲۶ مردادماه برگزار می شود.

 

 

 

اسامی نفرات بانوان به شرح ذیل است:

 

وزن 70- کیلوگرم: مریم بربط  با نماینده سنگال و ریحانه گیلانی با جودوکاری از ازبکستان مبارزه خواهند کرد.

 

وزن 78 - کیلوگرم: مریم پیمانی هم به مصاف نماینده مراکش می رود.

 

 

 

اسامی نفرات مردان به شرح زیر است:

 

 

وزن 81- کیلوگرم: مهدی فتحی پور دور اول با جودوکا ترکمنستان مبارزه خواهد کرد و در صورت موفقیت با ترک آلبایراک قهرمان جهان و اروپا مبارزه میکند.

 

وزن 90 کیلوگرم: سید محمد سعیدی مدنی دور نخست با نماینده آلبانی مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی با حریف تاجیک که قهرمان ۲ دوره قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی است، مبارزه می‌کند و قاسم باغچقی دور نخست با جودوکاری از کشور پاکستان که قهرمان آسیا و بازی های ورلد گیمز است، مبارزه خواهد کرد، باغچقی در صورت پیروزی با نماینده تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

 

وزن 100 کیلوگرم: حمیدرضا ملک زاده دور‌نخست به مصاف جودوکاری از کشور آذربایجان خواهد رفت و دور دوم با حریف پاکستانی مبارزه میکند.

  

محمدرضا حاج یوسف زاده مدیرفنی تیم های ملی و محسن ذکریا مربی تیم ملی هدایت تیم را برعهده دارند.

تکتدم بیدل به عنوان سرمربی و سحر چغلوند به عنوان مربی هدایت تیم ملی بانوان را برعهده دارند. مصطفی کریمی نیز سرپرست کاروان جودو در این رقابت ها است.