جمعه دهم فروردین ماه

قرعه کشی جام ریاست جمهوری انجام شد/ جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند

تیم ملی سه نفره جودو کشورمان که برای حضور در مسابقات جام ریاست جمهوری تاجیکستان راهی این کشور شده اند، امروز شنبه ۲۶ شهریورماه تمرینات خود را در سالن «پرویز سوبیروف» شهر دو‌شنبه پیگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، تیم ملی سه نفره جودو کشورمان که برای حضور در مسابقات جام ریاست جمهوری تاجیکستان راهی این کشور شده اند، امروز شنبه ۲۶ شهریورماه تمرینات خود را در سالن «پرویز سوبیروف» شهر دو‌شنبه پیگیری کردند.

 

مراسم قرعه کشی این دوره از رقابت ها امروز شنبه برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

 

در وزن ۶۶-کیلوگرم حمیدرضا پاپی در نخستین مبارزه به مصاف خیرالله مصلح الدین از کشور تاجیکستان خواهد رفت. در این وزن ۳۰ جودوکا حضور دارند.

 

در وزن ۸۱-کیلوگرم مهدی فتحی پور در نخستین مبارزه به مصاف نجم الدین محمد شریف از کشور تاجیکستان خواهد رفت. ۲۸ جودوکا نیز در این وزن حضور دارند.

 

در وزن۹۰- کیلوگرم قاسم باغچقی نیز باید در نخستین میارزه به مصاف مردوف آکمال از تاجیکستان برود. در این وزن نیز ۲۲ جودوکا حضور پیدا کزده اند.

مراسم وزن کشی اوزان ۶۶- کیلوگرم و ۸۱- کیلوگرم، فردا یک شنبه ۲۷ شهریورماه برگزار خواهد شد و نمایندگان این دو وزن روز دوشنبه ۲۸ شهریورماه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 

حسین قمی نیز به عنوان مربی هدایت این تیم را برعهده دارد.

بابک‌ مهاجری رئیس کمیته داوران کشورمان نیز با تیم ملی جودو راهی این رقابت ها شده است.

لازم به ذکر است، این رقابت ها در پنج وزن برگزار می شود و با جوایز نقدی همراه خواهد بود. به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴هزاردلار،۲هزاردلار و هزاردلار پرداخت خواهد شد.

 

این رقابت ها طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه در شهر «خوجند» کشور تاجیکستان برگزار خواهد شد.