جمعه دهم فروردین ماه

تشکیل کمیته انضباطی برای ملک محمدی

در جریان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان که در شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار شد، حامد ملک محمدی به عنوان مربی تیم تهران، در چارچوب برگزاری مسابقات از رفتار ناشایستی نسبت به مسئولين کمیته داوران فدراسیون جودو استفاده کرد، به همین دلیل برابر با آیین نامه کمیته انضباطی با حامد ملک محمدي برخورد خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، در جریان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان که در شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار شد، حامد ملک محمدی به عنوان مربی تیم تهران، در چارچوب برگزاری مسابقات از رفتار ناشایستی نسبت به مسئولين کمیته داوران فدراسیون جودو استفاده کرد، به همین دلیل برابر با آیین نامه کمیته انضباطی با حامد ملک محمدي برخورد خواهد شد .

لازم به ذکر است،  سال گذشته نیز بخاطر رفتارهای ناشایست ملک محمدی در چارچوب برگزاری مسابقات انتخابی استان تهران  کمیته انضباطی تشکیل و حکم محرومیت برای وی صادر شده  بود.

 

پرونده رفتار ناشایست و غیر اخلاقی حامد ملک محمدی به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع شده که جلسه کمیته انضباطی به زودی برای وی  تشکیل می گردد.

ضمن اینکه حامد ملک محمدی تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی از فعالیت در هر رویدادی اعم از مربیگری، داوری، مسابقات و سالن های ورزشی که فعالیت جودو در آن انجام می شود محروم مي باشد.