شنبه ششم مرداد ماه

دعوت میراسماعیلی از خانواده جودو برای حضور در مراسم تشییع شهید سردار موسوی

رئیس فدراسیون جودو کشورمان از خانواده بزرگ جودو برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید معزز، سردار سید مهدی موسوی دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با صدور بیانیه ای از خانواده بزرگ جودو و ورزش ایران برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر سردار شهید، سید مهدی موسوی که در حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه به شهادت رسیدند، دعوت به عمل آورد.

میراسماعیلی در این بیانیه عنوان کرده است؛ حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید معزز خدمت، همراه و یار وفادار شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قطعا تسلی خاطر برای بازماندگان این شهید و سرباز بی ادعای ولی امرمان خواهد بود و انشالله این همراهی با خانواده این شهید معزز توشه ای برای ذخیره آخرتمان باشد.


مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید معزز ساعت ۹ صبح روز جمعه  از مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شهرری به سمت حرم عبدالعظیم حسنی برگزار خواهد شد.


لازم به ذکر است، سردار سید مهدی موسوی از جودوکاران استان تهران بود که به عنوان سرتیم حفاظت از رئیس جمهور در این حادثه به درجه رفیع شهادت رسید.


پایان پیام/