جمعه سی و یکم فروردین ماه

دیدار میراسماعیلی با استاندار خراسان شمالی

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو امروز ‌چهارشنبه با محمدرضا حسین نژاد استاندار استان خراسان شمالی دیدار و گفت و گو‌ کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع انتخابات ریاست هیات جودو استان خراسان شمالی در حالی امروز چهارشنبه ۱۸ آبان برگزار خواهد شد که آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با محمدرضا حسین نژاد استاندار استان خراسان شمالی دیدار و گفت و گو‌ کرد.

در این دیدار میراسماعیلی، اظهار داشت: باعث افتخار است که استاندار هم‌جودوکا است. این موضوع خیلی برای ما باعث افتخار است که یک نفر از خانواده ما در راس یک استان قرار دارد.

میراسماعیلی در ادامه،افزود: استان خراسان شمالی برای جودو کشور بسیار ارزشمند است، شاید بیش از نیمی از قهرمانان و ‌مدال آوران تیم های ملی ما برای این استان هستند، حتی اولین مدال طلای قهرمانی آسیا را نماینده استان شما کسب کرده است. جودوی استان خراسان شمالی قهرمانان بزرگ و به نامی داشته و دارد برای همین ما حساسیست ویژه ای روی این استان داریم.

وی در ادامه صحبت های خود، گفت: همه ما باید نگاه ویژه ای به این استان داشته باشیم، امروز نیز انتخابات ریاست هیات جودو استان برگزار می شود و انتظار من از شما که عضو خانواده جودو هستید این است که نگاه ویژه تری به این رشته داشته باشید. در حال حاضر قاسم باغچقی از این استان در جمع ما حضور دارد که از قهرمانان ارزشمند ما است، بریمانلو قهرمان جهان است و برای ما ارزشمند است. بهزاد وحدانی هم قهرمان ما است و هم اینکه در حال حاضر مربی تیم ملی ما است. پهلوان امانی هم از پیشکسوتان و قهرمانان ما است.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به استاندار استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: من تمام شرایط را درک میکنم و دوست دارم حضرت عالی به قهرمانان ما نگاه ویژه ای داشته باشید. من سعی میکنم به استان های که میروم اول خودم به هیات جودو استان کمک کنم بعد از آن از استانداران عزیز هم میخواهم که این رشته را حمایت کنند. خوشبختانه در طول این مدت که مسولیت جودو را برعهده دارم بیش از ۱۲ خانه جودو در سراسر کشور برای جودو ساختیه ایم و حتی در شهرهای محروم نیز خانه جودو ساخته ایم.

وی با اشاره به افتتاح آکادمی ‌جودوی ایران با حضور وزیر ورزش و‌جوانان، گفت: دوم آبان ماه جودوی ایران صاحب یک آکادمی جودو شد. خوشبختانه این آکادمی با حضور وزیر ورزش و‌جوانان افتتاح شد.

میراسماعیلی در پایان، خاطر نشان کرد: ما امروز این آمادگی را داریم که هر جای این شهر یک زمینی به هیات جودو تعلق بگیرد ما هم میتوانیم برای ساخت خانه جودو سرمایه گذاری کنیم، به هرحال ما سه سال است که تعلیق هستیم اما در این شرایط جودو سرش را بالا گرفته است، دوست داشتند جودو را سرخورده کنند، اما لطف خدا و خانواده جودو بود که ما ماندیم و استقامت کردیم.ما موفق شدیم در داخل تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و در طول این مدت با پنج یا شش کشور تفاهم نامه همکاری امضا کرده ایم.

لازم به ذکر است، در این دیدار حمید امیری مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی، یونس امانی از قهرمانان اسبق و پهلوان به نام استان، قاسم باغچقی عضو تیم ملی جودو نیز همراه محسن‌ وحدانی مربی تیم ملی جودو حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/