جمعه دهم فروردین ماه
با افتخار میزبان جوانان کشور خواهیم بود

جمالی: میزبانی بوشهر در راستای توسعه و رشد جودو استان است

مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور در رده پسران(انتخابی تیم ملی) طی روزهای دوم تا چهارم آذرماه به میزبانی بندر بوشهر با افتخار برگزار خواهد شد.

یاسر جمالی رئیس هیات جودو استان بوشهر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون جودو از میزبانی استان بوشهر برای برگزاری مسابقات  قهرمانی جوانان کشور(انتخابی تیم ملی پسران)، خبر داد و گفت: مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور در رده پسران(انتخابی تیم ملی) طی روزهای دوم تا چهارم آذرماه به میزبانی بندر بوشهر با افتخار برگزار خواهد شد. این برای اولین بار است که بوشهر در این سطح میزبان مسابقات کشوری می شود. ضمن اینکه شیوه برگزاری این دوره از مسابقات با قوانین داوری و با استانداردهای بین المللی خواهد بود.

 

وی در تجلیل از پیشکسوتان استان و قهرمانان سابق تیم ملی در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه، گفت: طبق برنامه ریزی های که انجام داد‌ه‌ایم. در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور میهمانان ویزه، از قهرمانان اسبق جودوی ایران و پیشکسوتان جودو استان در این مراسم تجلیل خواهد شد.

 

جمالی در ادامه صحبت های خود، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در بحث کیفیت سطح قهرمانی برنامه ریزی طولانی مدتی را داشته‌ایم و تلاش های فراوانی در این رابطه شده است. ما رشد قابل توجه‌ای نسبت به سال گذشته‌ داشتیم، سال  قبل در مسابقات جوانان کشور انتخابی تیم ملی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردیم. کسب این عنوان در حضور تیم های مطرح مثل تیم استان تهران، خراسان و ... کار دشواری بود اما تلاش‌های هیات جودو استان باعث شد که ما عنوان نایب قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

 

رئیس هیات جودو استان بوشهر در ادامه، اظهار داشت: روند رشد جودو این استان همچنان ادامه دارد و بدون شک برعهده گرفتن این میزبانی نیز در ادامه همان برنامه ریزی قبلی برای توسعه و رشد جودو استان بوشهر است. زمانی که بنده مسئولیت هیات جودو استان را برعهده گرفتم، در مجموع ما سه باشگاه فعال در استان داشتیم، در حال حاضر پس از گذشت پنج سال و علی رغم شیوع کرونا در حال حاضر 17 باشگاه فعال داریم. ضمن اینکه از این 17 باشگاه چهار باشگاه به صورت تخصصی در روستا‌ها فعال هستند.

  

جمالی در پایان خاطر نشان کرد: ما در گذشته در سطح ملی بازیکنی نداشتیم اما در رده جوانان 3 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. بنا براعلام رسمی فدراسیون، استان بوشهر رتبه سوم عملکرد را در بین استان ها مختلف کشور کسب کرده‌ایم.