رئیس هیأت جودو استان خوزستان با حضور در فدراسیون جودو، در نشستی با رئیس فدراسیون درباره مهمترین برنامهها، ظرفیتها و چشمانداز جودو این استان به گفتوگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، محمد مهرافشار رئیس هیأت جودو استان خوزستان، روز چهارشنبه ۱۳ خردادماه با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، موضوعات مختلفی پیرامون روند فعالیتهای جودو در استان خوزستان، برنامههای پیشرو و راهکارهای توسعه این رشته در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.
مهرافشار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جودو خوزستان، به ظرفیتهای موجود در این استان اشاره کرد و بر ضرورت توجه بیشتر به استعدادیابی، توسعه ورزش پایه و حمایت از ورزشکاران مستعد تأکید نمود.
آرش میراسماعیلی نیز با قدردانی از اقدامات و تلاشهای صورتگرفته در جودو خوزستان، بر اهمیت نقش هیأتهای استانی در پیشرفت جودو کشور تأکید کرد و آمادگی فدراسیون را برای حمایت از برنامههای توسعهای هیأت استان اعلام نمود.
در پایان این دیدار، دو طرف بر تداوم همکاریها و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای ارتقای سطح جودو استان خوزستان و کسب موفقیتهای بیشتر در تمامی عرصهها تاکید کردند.
