چهارشنبه بیستم خرداد ماه

عملکرد هیأت جودو سمنان بررسی شد

در ادامه نشست‌های ارزیابی فدراسیون جودو با هیأت‌های استانی، رئیس هیأت جودو استان سمنان در دیدار با دبیرکل فدراسیون، گزارش عملکرد و برنامه‌های توسعه‌ای این استان را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، در راستای بررسی روند فعالیت هیأت‌های استانی و پیگیری برنامه‌های توسعه‌ای این رشته، سعید کرکه‌آبادی رئیس هیأت جودو استان سمنان در نشست تخصصی با پیمان ترکاشوند دبیرکل فدراسیون جودو دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، رئیس هیأت جودو سمنان گزارشی از مهم‌ترین اقدامات، برنامه‌های اجرایی، مسابقات برگزارشده و فعالیت‌های انجام‌شده در سال ۱۴۰۴ ارائه کرد. همچنین ظرفیت‌های موجود، چالش‌ها و راهکارهای توسعه جودو در استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

دبیرکل فدراسیون جودو نیز با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در استان‌ها، نقش هیأت‌های استانی را در پیشبرد اهداف کلان فدراسیون مهم ارزیابی کرد و بر توسعه زیرساخت‌ها، افزایش فعالیت‌های آموزشی و ارتقای سطح فنی ورزشکاران تأکید داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو، نشست‌های ارزیابی عملکرد هیأت‌های استانی به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا ضمن بررسی روند فعالیت استان‌ها، هماهنگی بیشتری در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای جودوی کشور ایجاد شود.

همچنین سامان مدیری خزانه‌دار فدراسیون در این جلسه به بررسی وضعیت مالی و صورت‌های مالی هیأت پرداخت و حسام میرزایی معاون دبیرکل فدراسیون حضور داشت.