معصومه جعفری، سرمربی تیم ملی جوانان جودو بانوان، با اشاره به پیشرفت چشمگیر دختران ملیپوش در اردوی مشترک رشت، سطح آمادگی و انگیزه اعضای تیم را مطلوب توصیف کرد و از عزم کادر فنی برای اعزام تیمی قدرتمند به رویدادهای آسیایی سخن گفت.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون جودو؛ معصومه جعفری، سرمربی تیم ملی جوانان جودو بانوان، درباره وضعیت اردوی تیم ملی در رشت اظهار داشت: سطح آمادگی فنی و روحی بچهها، رضایتبخش و فراتر از انتظار ما بوده است. ملیپوشان با انگیزه بالا، نظم مثالزدنی و روحیه مبارزهطلبانه در تمرینات حاضر میشوند و روز به روز به اوج آمادگی نزدیکتر میشوند. تلاش و تعهدی که از دختران جودو شاهد هستیم، نویدبخش روزهای بسیار خوبی برای جودوی بانوان ایران است.
جعفری با اشاره به هدفگذاری تیم برای مسابقات پیش رو تأکید کرد: هدف ما این است که تیمی آماده، باانگیزه و منسجم را راهی مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی و بازیهای آسیایی در بحرین کنیم. با تداوم همین روند مثبت و حمایت فدراسیون، بدون تردید شاهد حضوری موفق و شایسته از ملیپوشان دختر کشورمان در این میادین حساس خواهیم بود.
وی همچنین افزود: همدلی، پشتکار و تمرکز بچهها فضای اردو را مثبت و سازنده کرده است و مطمئنم با این اراده و تلاش، دستیابی به نتایج افتخارآمیز در آینده نزدیک کاملاً دور از دسترس نخواهد بود.
