جمعه دهم فروردین ماه

دیدار میراسماعیلی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان امروز‌پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حجت السلام رضا نوری نماینده ولی فقیه دیدار و گفت و گو داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی نائب رئیس فدراسیون جودو صبح امروز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با حجت السلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت السلام نوری، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در جمع قهرمان ورزش جودو حضور دارم، بخصوص آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو که از قهرمانان کشورمان هستند.ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که بحث‌ ورزش برای همه از توجهات مقام معظم رهبری است. به هر حال هرکسی در حد خودش باید ورزش کند. یک نفر پیاده روی میکند و یک نفر هم در بحث قهرمانی فعالیت میکند که قله ورزش است.

وی در ادامه،افزود: همیشه همین طور بوده، ملت ها به قهرمانان و پهلوان خود افتخار میکردند. ما در اسلام هم که نگاه میکنیم، در موضوع جنگ های پیامبر و کربلا هم قهرمانان و پهلوانان همیشه باعث افتخار بودند. ورزش جزو مسائلی است که نوجوانان و جوانان علاقه مند هستند، همه علاقه دارند اما این قشر بیشتر علاقه دارند. همیشه زور و بازو نیست، پهلوان تختی یادش همیشه زنده است، چون در کنار پهلوانی اندیشه ای داشت، مبارزه با ظلم در ذهنش بود، دست گیری افراد ضعیف جامعه در ذهنش بود، این مسائل خیلی مهم است.

میراسماعیلی در صحبت های خود، اظهار داشت:پنجمین بار است که افتخار حضور در استان خراسان شمالی را دارم. این استان قهرمان بزرگی در جهان و آسیا دارد، خراسان شمالی به واسطه فعالیت رشته کشتی با چوخه قهرمان زیادی دارد، همیشه نگاه ما به استان ویژه تر باشد، چون استعدادهای زیادی در این استان وجود دارد.

وی در ادامه، افزود:خوشحالم از اینکه، در دیداری که ورزشکاران با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان از جودو ایران یاد کرده است.واقعا ذوق داشتم که رهبر کشورمان از بچه های مظلوم جودو یاد کرده است و این موضوع خستگی چهار سال تعلیق را از تن ما در آورده است.

میراسماعیلی در ادامه، گفت: زمانی که نشان پهلوان تختی را ماه گذشته به من اهدا کردند، همان جا اعلام کردم که این نشان برای بچه های جودوی ایران سختی کشیدند و در تعلیق مقاومت کردند.خدا وند در طول چهار سال تعلیق به ما محبت کرد و با توان و حمایت جامعه بزرگ جودو، ۱۲ خانه جودو در سراسر کشور ساختیم و با پنج کشور منطقه در این مدت توافقم و تفاهم نامه امضا کردیم.

وی در پایان، اظهار داشت: روز گذشته رییس فدراسیون جهانی جودو مصاحبه ای را در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی دوحه داشت، او از پایان تعلیق جودو ایران در شهریورماه خبر داده و به حضور جودو ایران در میادین بین المللی سلام کرده است. 

 

محمد صابر گرایلی نایب رئیس فدراسیون و دوشنگی دبیر هیات جودو استان خراسان رضوی، قاسم باغچقی عضو تیم ملی جودو، یونس ولیزاده رئیس هیات جودو خراسان شمالی، هاشم اسدی رئیس هیات جودو شهرستان بجنورد، محمد فراهانی مسئول کمیته داوران استان خراسان شمالی، بهزاد وحدانی نایب رئیس هیات جودو استان، زارع رئیس کمیته مربیان، عزیز محمدی رئیس هیات جودو شهرستان بجنورد در این دیدار حضور داشتند.

پایان پیام/