جمعه دهم فروردین ماه

پایان کار جودو ایران در لیگ قاره ای مسکو

تیم ملی جودو کشورمان با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان در لیگ قاره ای جودو مسکو حضور پیدا کرد و امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، دومین مرحله مسابقات لیگ قاره ای جودو مسکو صبح امروز ( شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه-۱۴۰۲) برگزار شد، این رقابت ها به صورت تیمی برگزار می شود.

در چارچوب مسابقات مرحله دوم لیگ قاره ای جودو روسیه، تیم ملی جودو کشورمان در نخستین دیدار موفق شد تیم مسکو را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد. بازی دوم با نتیجه چهار بر یک به سود روسیه تمام شد و در دیدار پایانی نیز جودوکاران کشورمان با نتیجه پنج بر صفر بازی را واگذار کردند.


متاسفانه در بازی دوم، قاسم باغچقی نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم کشورمان در حال مبارزه با حریف روسی از ناحیه آرنج با مصدومیت جدی روبرو شد و فرصت مبارزه کردن را از دست داد.

ترکیب تیم جودو ایران در دیدار اول:


ابوالفضل محمودی (وزن ۶۶-کیلوگرم)، پویا شکری(۷۳-کیلوگرم)،مهدی فتحی پور (۸۱-کیلوگرم، قاسم باغچقی (وزن ۹۰-کیلوگرم) و سجادی فرد(وزن۹۰+ کیلوگرم) در ترکیب تیم حضور داشتند.

ترکیب  تیم جودو ایران در دیدار دوم:

ابوالفضل محمودی (وزن ۶۶-کیلوگرم)، پویا شکری(۷۳-کیلوگرم)،مهدی فتحی پور (۸۱-کیلوگرم)،قاسم باغچقی (وزن ۹۰-کیلوگرم) و سجادی فرد(وزن۹۰+ کیلوگرم)


ترکیب  تیم جودو ایران در دیدار سوم:

ابوالفضل محمودی (وزن ۶۶-کیلوگرم)، پویا شکری(۷۳-کیلوگرم)،مهدی فتحی پور (۸۱-کیلوگرم)، الیاس پرهیزگار(وزن۹۰- کیلوگرم) و عباس موحد دانش(وزن۹۰+ کیلوگرم)

 


لازم به ذکر است، در مرحله دوم این رقابت ها تیم ملی جودو ایران، قزاقستان، تاجیکستان، بلاروس، ازبکستان و روسیه در قالب چهار گروه به رقابت پرداختند.

در مرحله دوم لیگ قاره ای، تیم ملی جودو ایران با سه تیم روسی هم گروه بود.


پایان پیام/