جمعه دهم فروردین ماه

پولادگر: از اعضای مجمع برای انتخابات بدون حاشیه ممنونم/به میراسماعیلی بخاطر رای قاطع مجمع تبریک می گویم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: از اعضای مجمع به خاطر حضورشان ممنون هستم. از همه عزیزانی که در عرصه انتخابات حضور داشتند، ممنون هستم که باعث شدند انتخابات بدون حاشیه پیش برود و به دوست عزیزم آرش میراسماعیلی به خاطر رای اعتماد قاطع مجمع تبریک می‌گویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، سیدمحمد پولادگر بعد از پایان فرآیند رای‌گیری انتخابات فدراسیون جودو، اظهار داشت: از اعضای مجمع به خاطر حضورشان ممنون هستم. از همه عزیزانی که در عرصه انتخابات حضور داشتند، ممنون هستم که باعث شدند انتخابات بدون حاشیه پیش برود. به دوست عزیزم آرش میراسماعیلی به خاطر رای اعتماد قاطع مجمع تبریک می‌گویم. هر چند از دوستانی که ثبت نام کردند گلایه دارم که چرا حضور پیدا نکردند. شاید بحث‌هایی داشته باشند، اما اگر حضور در عرصه‌ای را با توجه به توانایی‌های خود لازم می‌دانیم، وظیفه ما است. چقدر خوب است ما به جای نتیجه‌گرایی، وظیفه‌گرا باشیم، اما از این نفرات گلایه دارم.

وی در ادامه صحبت ها خود افزود: در مجامع دیگر گفتم که بعضی وقت‌ها کاندیداها شرایط و برنامه‌هایی دارند و ادعا می‌کنند می‌توانند به آن رشته کمک کنند. اگر دلسوز هستیم، حتما نباید در جایگاه رئیس باشند و می‌توانند در کنار رئیس باشیم. مدت‌ها درگیر فرآیند بررسی صلاحیت کاندیداها بودیم و خیلی وقت گذاشتیم، اما وقتی حضور پیدا نمی‌کنند، لازم می‌دانم گلایه کنم.

پولادگر در ادامه هاطر نشان کرد:این رشته پتانسیل و توانمندی بالایی دارد که صاحب مدال المپیک شود، اما تحریم ناجوانمردانه طی 4 سال گذشته سبب شد تا این رشته از مدال المپیک دور بماند. البته طی این 4 سال آرش میراسماعیلی تلاش زیادی به ویژه در رده‌های سنی پایه انجام داد، معتقدم نسل طلایی زیادی در این رشته وجود دارد که اگر دچار آفت‌های سیاسی در ورزش نشویم، قطعا می‌توانیم در بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس شاهد درخشش جودوکاران باشیم.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: 6 دوره این رشته در المپیک حضور داشت حتی در المپیک سیدنی بچه‌ها خوب بودند و حتی در آتن نیز با بدشانسی مواجه شدیم.به عنوان کسی که سال‌ها در ورزش حضور دارم و نوکری می‌کنم، آرزو دارم این رشته به مدال المپیک برسد و این اتفاق باید رخ دهد.

وی در پایان گفت: اعضای مجمع وظیفه دارند لحظه به لحظه کنار رئیس فدراسیون باشند و او را کمک کنند، جا دارد از پیشکسوتان این رشته برای زحماتی که تا به امروز برای این رشته کشیده‌اند، تشکر لازم را داشته باشم. واقعا باید این احساس را در خود داشته باشید که در عملکرد خوب میراسماعیلی نقش داشته باشید. خود من در زمانی که در فدراسیون تکواندو بودم اعضای فدراسیون منت می‌گذاشتند و به من حمله می‌کردند، باید در مشکلات فدراسیون نقش داشته باشید و مشکلات را به دوش رئیس فدراسیون نیندازید‌.

 

لازم به ذکر است؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو صبح امروز دوشنبه ۲۲ اسفندماه در آکادمی ملی المپیک برگزار و در پایان با کسب ۵۴ رای اعضا آرش میراسماعیلی به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

پایان پیام/