جمعه سی و یکم فروردین ماه

چهار تیم از مسابقات جودو بین باشگاهی جام خلیج فارس حذف شدند/ ۸تیم در روز دوم رقابت خواهند کرد

نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان( جام خلیج فارس) با حذف چهار تیم از گردونه رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان(جام خلیج فارس) امروز جمعه پنجم اسفندماه-۱۴۰۱ در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

 

امروز در گروه A:

 

جلال الدین افغانستان، صنعت نفت مس کرمان و الکرخ عراق به مصاف هم رفتند که در پایان تیم صنعت نفت مس کرمان به عنوان تیم اول و تیم جلال الدین افغانستان به عنوان تیم دوم به دور بعدی راه یافتند و الکرخ عراق از گردونه رقابت ها حذف شد.

 

در گروه B: 

تیم های نادی الجیش عراق، خوشگوار مشهد، شاهین تهران به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند که در پایان تیم خوشگوار مشهد به عنوان تیم نخست و تیم شاهین تهران به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافتند و تیم نادی الجیش عراق از گرونه رقابت ها حذف شد.

 

در گروه C:

لوکوموتیو روسیه، نیروی زمینی ارتش و نفت مسجد سلیمان به صورت دوره به مصاف هم رفتند. در نهایت تیم های لوکوموتیو روسیه به عنوان تیم اول و تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافتند و تیم نیروی زمینی ارتش از گردونه رقابت ها حذف شد.

 

 

در گروه D:

الحشد شعبی، رعد پدافند بوشهر و خانه جودو ملک به مصاف هم رفتند که در پایان رعد پدافند و خانه جودو ملک به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعدی راه یافتند و تیم الحشد الشعبی عراق از گردونه مسابقات حذف شد.

 

لازم به ذکر است، فردا (شنبه ششم اسفندماه)در روز دوم هشت تیم به مصاف هم خواهند رفت.

ابتدا تیم مس کرمان به مصاف تیم شاهین تهران خواهد رفت. رعد پدافند بوشهر و نفت مسجد سلیمان باهم رقابت خواهند کرد.

خوشگوار بوشهر و جلال الدین افغانستان باهم مبارزه خواهند کرد و در پایان نیز لوکوموتیو روسیه و خانه جودو ملک هم باهم رقابت خواهند کرد.

پایان پیام/