پنجشنبه نهم فروردین ماه

با حضور مسئولان فدراسیون جودو نشست های تخصصی با فدراسیون های داوطلب اعزام به هانگژو برگزار شد

در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های  داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو 2022، صبح امروز نشست های جداگانه ای با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با چهار فدراسیون در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در پایان دور نخست نشست  های تخصصی با فدراسیون های داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو، صبح امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور سید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو و دبیرکل کمیته، نصرالله سجادی مشاور رئیس، مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته، مریم کاظمی پور معاون ورزش قهرمانی و امور بانوان وزارت ورزش، علی رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش، فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و دبیر شورای برون مرزی و برخی مدیران کمیته بطور مجزا با مسئولان فدراسیون های سوارکاری، کوهنوردی، بوکس و جودو برگزار شد.

در نخستین نشست امروز، آرش میراسماعیلی رئیس، به همراه مریم بهاروند نایب رئیس و صدیقه کعبی زاده دبیرکل فدراسیون حضور داشتند میراسماعیلی درباره ملی پوشان جودو که در اردو هستند توضیحاتی ارائه و اعلام کرد بدلیل تعلیق، ورزشکاران ما موفق به حضور در تورنمنت ها و مسابقات بین المللی نشدند و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرایط برگزاری اردوهای بلندمدت در خارج از کشور فراهم  شود تا ملی پوشان بتوانند نقاط ضعف خود را در تمرین با جودوکاران سایر کشورهای جبران کنند.

دهدشتی سرپرست دبیری، شفیعی مشاور و  کیان مهر نایب رئیس بانوان فدراسیون سوارکاری حضور داشتند که گزارشی درخصوص شرایط سوارکارانشان چه آنانیکه در داخل و چه آنان که در خارج از کشور تمرین می کنند ارائه و همچنین در خصوص مقررات قرنطینه و اعزام سوارکاران و اسب ها به بازی های آسیایی مباحثی مطرح شد.

در نشست با فدراسیون کوهنوردی رضا زارعی رئیس فدراسیون به همراه کادرفنی فدراسیون حضور داشتند؛ در این جلسه زارعی گزارشی در خصوص شرایط ملی پوشان (آقایان وبانوان) در سه ماده سرعت، بولدرینگ و سرطناب ارائه کرد و   همچنین برنامه ریزی های فدراسیون تا پایان شهریور از جمله اردو، تورنمنت، کمپ و تورهایی که عمدتا در اروپا برگزار می شود  تا ملی پوشان به شرایط آرمانی و ایده آل برسند توضیحاتی مطرح کرد و گفت: خوشبختانه در کنار ورزشکاران با تجربه خانم و آقا نسل جوانی  ظاهر شدند و تحت نظر تمریناتشان را پی گیری می کنند که اگر بتوانیم شرایط حضور در  اردوها و تورنمنت ها را  برایشان فراهم کنیم از نظر تجربه هم آماده می شوند و می توانند در مدال آوری سهیم شوند.

 

نشست دیگر امروز با حضور علی دانشمند فرد سرپرست دبیری فدراسیون بوکس، ابراهیم موسوی مدیر تیم های ملی و حسین نهرودی سرمربی برگزار شد.

درنشست فوق در خصوص وضعیت ملی پوشان بوکس، تمرینات و مشکلاتی که طی چندماه اخیر از جمله مشکلات مالی که بوکس با آن درگیرشده توضیحاتی ارائه کردند و خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شدند.

در این نشست مسئولین و کادر فنی بوکس  تاکید کردند در صورتیکه بتوانیم شرایط ایده آل برای ملی پوشان را فراهم کنیم هم شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را داریم  و هم در بازی های آسیایی  بر روی سکو خواهیم رفت.

در این نشست محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی، امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک، حرمت سادات زبردست نماینده برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش، مرتضی کوهی و ایمان مسعودی حضور داشتند.

پایان پیام/