پنجشنبه نهم فروردین ماه

تیم ملی مردان جودو، حریفان خود را شناختند

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای 17 تا 27 مرداد ماه سال جاری به میزبانی قونیه در کشور ترکیه برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای 17 تا 27 مرداد ماه سال جاری به میزبانی قونیه در کشور ترکیه برگزار می شود که تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان در این رقابت ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

مراسم قرعه کشی مسابقات جودو امروز یک شنبه ۲۳ مردادماه در شهر قونیه برگزار شد و جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

طبق جدول مسابقات، فردا سه جودوکا در بخش  مردان به مصاف حریفان خود خواهند رفت

اسامی نفرات به شرح ذیل است:

وزن 66- کیلوگرم: حمیدرضا پاپی فردا دوشنبه دور نخست به مصاف جودوکا کشور قرقیزستان خواهد رفت و در صورت پیروزی باید با جودوکا کشور آذربایجان مبارزه کند.

وزن 73- کیلوگرم: محمد صدیقی دور نخست باید با نماینده کشور چاپ مبارزه کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده آذربایجان خواهد رفت و وحید جدی نیز دور اول با نماینده اندونزی مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف نماینده گامبیا خواهد رفت.

وزن 81- کیلوگرم: مهدی فتحی پور دور اول با جودوکا ترکمنستان مبارزه خواهد کرد و در صورت موفقیت با ترک آلبایراک قهرمان جهان و اروپا مبارزه میکند.

وزن 90 کیلوگرم: سید محمد سعیدی مدنی دور نخست با نماینده آلبانی مبارزه میکند و در صورت پیروزی با حریف تاجیک که قهرمان ۲ دوره قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی است، مبارزه میکند و قاسم باغچقی دور نخست با جودوکاری از کشثر پاکستان که قهرمان آسیا و بازی های ورلد گیمز است، مبارزه خواهد کرد، باقچقی در صورت پیروزی با نماینده تاجیکستان مبارزه میکند.

وزن 100 کیلوگرم: حمیدرضا ملک زاده دور‌نخست به مصاف جودوکاری از کشور آذربایجان خواهد رفت و دور دوم با حریف پاکستانی مبارزه میکند.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون، محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی و محسن ذکریا به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان کار ملی پوشان حضور خواهند داشت. مصطفی مریمی به عنوان سرپرست کاروان جودو ایران کنار تیم ملی مردان و بانوان حضور دارد.