بازیهای کشورهای اسلامی قونیه_پایان مبارزات جودوکاران در روز نخست

تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان علی رغم تعلیق، پس از سه سال دوری از میادین بین المللی رسمی از صبح امروز 24 مردادماه در چارچوب این رقابت ها با هفت جودوکار در نخستین روز از این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از 17 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه آغاز شده و این رقابت ها تا 27 مردادماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان علی رغم تعلیق، پس از سه سال دوری از میادین بین المللی رسمی از صبح امروز 24 مردادماه در چارچوب این رقابت ها با هفت جودوکار در نخستین روز از این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند.

 

 در وزن 66- کیلوگرم حمیدرضا پاپی امروز دوشنبه دور نخست به مصاف جودوکا کشور قزاقستان رفت و بازی را مقابل حریف خود واگذار کرد. در این وزن 23 جودوکا حضور دارند.

 

در ادامه مسابقات و در وزن 73- کیلوگرم، محمد صدیقی دور نخست نماینده کشور چاد را شکست داد، اما مقابل نماینده آذربایجان بازی را واگذار کرد. همچنین در این وزن وحید جدی دور اول نماینده اندونزی را شکست داد، اما دور دوم مقابل نماینده گامبیا بازی را واگذار کرد. در این وزن 20 جودوکا حضور دارند.

 

 

 

در بخش بانوان نیز در وزن 48- کیلوگرم، شیوا جهانگیری به مصاف نماینده کامرون رفت و با شکست این جودوکار به دور دوم راه یافت. در دور دوم نیز به مصاف نماینده آذربایجان رفت و بازی را به حریف خود واگذار کرد. در جدول شانس مجدد نیز به مصاف نماینده الجزایر رفت و بازی را واگذار کرد و شانس کسب مدال را از دست داد. در این وزن 10 جودوکا شرکت کرده‌اند.

 

در وزن 52- کیلوگرم نیز فاطمه کمالی در نخستین مبارزه مقابل نماینده کامرون بازی را واگذار کرد. در این وزن نیز 16 جودوکا شرکت کرده‌اند.

 

در وزن 57- کیلوگرم نیز سایان چگنی ابتدا به مصاف نماینده کشور آذربایجان رفت و حریف خود را ایپون کرد. در دومین مبارزه به مصاف "آبزتا" از ساحل عاج رفت و بازی را واگذار کرد. در جدول شانس مجدد نیز بازی را مقابل حریف ترکیه ای واگذار کرد و او نز شانس کسب مدال را از دست داد. در این وزن نیز 10 جودوکا شرکت کرده‌اند.

 

 

وزن 63- کیلوگرم محدثه حسینی در نخستین مبارزه نماینده آلبانی را شکست داد و دور دوم مقابل حریفی از کشورالجزایر بازنده دیدار اعلام شد. حسینی نیز در جدول شانس مجدد بازی را به نماینده ترکمنستان واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند. در این وزن نیز 11 جودوکا حضور دارند.

  • 05:38
  • 1401/06/28
  • 27839