به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، محمد مهرافشار رئیس هیأت جودو استان خوزستان، روز چهارشنبه ۱۳ خردادماه با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، موضوعات مختلفی پیرامون روند فعالیتهای جودو در استان خوزستان، برنامههای پیشرو و راهکارهای توسعه این رشته در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.
مهرافشار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جودو خوزستان، به ظرفیتهای موجود در این استان اشاره کرد و بر ضرورت توجه بیشتر به استعدادیابی، توسعه ورزش پایه و حمایت از ورزشکاران مستعد تأکید نمود.
آرش میراسماعیلی نیز با قدردانی از اقدامات و تلاشهای صورتگرفته در جودو خوزستان، بر اهمیت نقش هیأتهای استانی در پیشرفت جودو کشور تأکید کرد و آمادگی فدراسیون را برای حمایت از برنامههای توسعهای هیأت استان اعلام نمود.
در پایان این دیدار، دو طرف بر تداوم همکاریها و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای ارتقای سطح جودو استان خوزستان و کسب موفقیتهای بیشتر در تمامی عرصهها تاکید کردند.