به گزارش سایت رسمی فدراسیون جودو، جمالالدین عزیزی با کسب ۲۴ رای قاطع، به عنوان رئیس هیئت جودو استان یزد انتخاب شد.
این مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان شهر یزد و با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، سید احمد هاشمی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و علی محمد عزیزی، رئیس کمیته مربیان فدراسیون، برگزار شد.
در این رویداد، اعضای مجمع با رای قاطع خود از برنامه ها و دیدگاه های جمالالدین عزیزی برای توسعه جودو در استان حمایت کردند.
این انتخاب، شروعی تازه برای جودو یزد خواهد بود و انتظار میرود که این رشته ورزشی تحت رهبری عزیزی به رشد و پیشرفت خود ادامه دهد.
همچنین، در این مجمع از تلاش های ارزشمند محمد صادق عزیزی، رئیس پیشین هیئت جودو استان یزد، تقدیر به عمل آمد.