برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون جودو با حضور معاون توسعه ورزش بانوان

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌جودو امروز(شنبه دوم تیرماه ۱۴۰۳)با حضورمعاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون جودو امروز (شنبه یکم تیرماه ۱۴۰۳)به میزبانی استان خراسان رضوی و در مشهد برگزار شد.

ریاست مجمع برعهده مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بود. آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی و مریم بهاروند نواب رئیس فدراسیون جودو، جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر،سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش، تاج فیروز مدیرکل استان خراسان رضوی و فزون خواه سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو در این مجمع حضور داشتند.

در این مجمع، روسای هیات ها، نمایندگان‌ ورزشکاران،داوران، مربیان و سازمان ها و… در این حضور داشتند.

در ابتدای این مجمع، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان در صحبت های خود، اظهار داشت: ابتدا عید غدیر را پیشاپیش خدمت همه مردم ایران و شما عزیزان تبریک عرض میکنم. شهادت رییس جمهور عزیز و هیات همراه را که یک فاجعه بزرگ برای همه ما بود را خدمت همه ملت ایران تسلیت عرض می کنم.

وی در ادامه افزود: یکی از بحث ها، سفرهای استانی بود که سال گذشته سعی کردیم تمام مجامع عمومی و انتخاباتی را برگزار کنیم و سعی ما این بود که در تمامی استان ها حضور داشته باشیم و این سفرها همیشه خیر و برکت برای استان ها دارد، چرا که ما با حضور در استان ها با استانداران، نمایندگان سایر سازمان و… برای هیات جودو استان رایزنی میکنیم. ما در مجامع مختلف،مراسم تجلیل از پیشکسوتان را داشتیم و پای حرف پیشکسوتان نشستیم.

 

وی‌ افزود: سال ۱۴۰۲ ما تعداد ۱۳ مجمع عمومی سالیانه و چهار مجمع انتخاباتی را داشتیم. فکر میکنم در این سفرها یک میلیارد تومان به هیات ها کمک مالی داشتیم.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه از برنامه های برگزاری اردوهای تیم ملی در سال گذشته، گفت:
ما سال گذشته اردوهای تیم ملی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان را برگزار کردیم، ما از شهریورماه سال گذشته ۸ دوره اردوی تیم ملی بزرگسالان و ۱۵ دوره در رده سنی جوانان و ۱۵ دوره در رده سنی نوجوانان در بخش مردان و بانوان اردو برگزار کردیم. ما سال گذشته لیگ آینده سازان و سوپر لیگ جودو را داشتیم و در لیگ برتر نیز ۱۴ تیم حضور داشتند. ما مسابقات منطقه ای را سال گذشته به صورت مناطق ۶ گانه برگزار کردیم. ما این مسابقات را در بخش نوجوانان و جوانان و در بخش پسران و دختران برگزار کردیم.

میراسماعیلی در ادامه صحبت های خود با اشاره به موفقیت تیم ملی کاتا در مسابقات جهانی، گفت: تیم کاتا مردان ایران بعد از چهار سال دوری از میادین بین المللی بخاطر تعلیق سال گذشته موفق شد با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز نایب قهرمان دنیا شد و یک‌ شوک بزرگی بود به جودو دنیا، این اتفاق بسیار خوبی برای جودو ایران بود.


وی در ادامه افزود: ما چهار سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، چیزی که امروز جای خوشحالی برای من دارد، آقای هاشمی وزیر ورزش، آقای اسبقیان معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای در رابطه با بودجه توافقاتی را انجام دادیم. برای من خوشحال کننده است، روزی که به فدراسیون آمدیم بودجه فدراسیون۲میلیارد و هشتصد میلیون تومان بود، اما امروز به لطف خدا و حمایت دوستان وزارت خانه، حالا که در خدمت شما هستیم، ۳۸ و نیم میلیارد تومان بودجه امسال ما بسته شده است.

میراسماعیلی در ادامه افزود: این بودجه جدای بودجه کمیته ملی المپیک است. تقریبا هفت و نیم میلیاردی که هفته آینده به ما تخصیص خواهند داد، این مبلغ فقط برای خرید تاتامی است. پنج استان ما در پنج سال گذشته در بخش مردان و بانوان جز استان های موفق ما بودند و ما هم نگاه ویژه به این پنج استان خواهیم داشت و به هر کدام از این پنج استان دو تاتامی و سایر استان ها یک تاتامی خواهیم داد.
البته به غیر از این یک و دو تخته تاتامی رایگان که خواهیم داد، در صورتی که استان ها درخواست دیگری داشته باشند، درخواست آنها بررسی و در صورت موافقت به آنها تاتامی نیم بها هم خواهیم داد.


رئیس فدراسیون جودو با اشاره به تغییر زمان میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا و کاتا آسیا گفت: یک اتفاق بسیار خوبی که برای کشورمان رقم میخورد، برگزاری میزبانی آسیایی خواهد بود، البته باتوجه به شرایط کشور ما این مسابقات را برگزار خواهیم کرد. قرار بود خردادماه سال جاری این مسابقات برگزار شود، اما با توجه به شریطی که پیش آمد این مسابقات به اوایل آذرماه موکول شد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران همیشه حامی کشور و انقلاب بوده اند، امروز هم کشورمان در شرایط خاص قرار دارد و بخاطر اتفاقاتی که رخ داده، باید هشتم تیرماه انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود. از همه دوستان خواهش میکنم خانواده و جامعه بزرگ جودو را در انتخابات هشتم تیرماه تشویق کنید تا حضور پررنگی داشته باشند.


در ادامه این مجمع، حسابرس مستقل و خزانه دار فدراسیون در مورد مسائل مالی توضیحاتی را ارائه کردند و در پایان نیز با رای موافق اعضا مجمع  روبرو شدند.

بازرس فدراسیون نیز در ادامه مجمع از روند فعالیت های فدراسیون و برگزاری مجامع مختلف استان ها، تصویب تقویم ورزشی فدراسیون جودو در هیات رئیسه، برگزاری جلسات هیات رئیسه و… توضیحاتی را در حضور اعضا مجمع ارائه کرد.

 

 

ضمن اینکه انتخابات نماینده باشگاه داران نیز در مجمع عمومی سالیانه برگزار شد و‌ محمد امیرعظیمی با کسب ۳۹ رای از سوی اعضا مجمع به عنوان نماینده باشگاه داران برای حضور در هیات رییسه فدراسیون جودو، انتخاب شد.

 

در پایان نیز از خانواده چندین پیشکسوت  استان خراسان رضوی  که طی چند سال اخیر به رحمت خدارفته اند تجلیل به عمل آمد.


پایان پیام/

  • 15:23
  • 1403/04/02
  • 3737