دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه

حضور مسوولان فدراسیون جودو در مراسم تجلیل از قهرمانان

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو همراه با نواب رئیس فدراسیون در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ با حضور سید ایراهیم رییسی، رئیس جمهور حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ امروز با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون های ورزشی و .... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی(وزیر ورزش و جوانان) محمود خسروی وفا(رییس کمیته ملی المپیک)، مناف هاشمی(دبیرکل کمیته)  و جمعی از مسئولان ورزش کشور، روسای فدراسیون‌ها و مدال آوران ایران در سال گذشته حضور داشتند.

در این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل آمد.


آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی و بهاروند نواب رئیس فدراسیون جودو نیز در این مراسم حضثر داشتند.


ابوالفضل محبی نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم تیم ملی جودو نوجوانان سال ۱۴۰۲ در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره شده بود و امروز همراه با  مسولان فدراسیون در این مراسم حضور داشت.

 

اعضا تیم ملی کاتا جودو ایران که دو مدال طلا و یک مدال برنز در مسابقات جهانی کسب کرده بودند و عنوان نایب قهرمانی در جهان را برای نخستین بار در تاریخ بدست آورده بودند، در این مراسم حضور داشتند.


پایان پیام/